neděle, července 08, 2007

za lenkou galdovou

- - -
Po více než deseti letech (velikonoční neděle 97) na hřbitově v Hluku. Tenkrát jsme tam marným hledáním hrobu strávili s P. Š. více než půl hodiny a nakonec nám stejně musela poradit místní paní.
Včera [07/07/07] mi lokalizace trvala cca 10 minut; oproti předchozí cestě s průvodcem jsem tentokrát však nemohl najít pro změnu hřbitov...
Do budoucna tedy: Druhá pěšina za třetí lampou vpravo - pravá řada kolem sochy anděla (jediná na hřbitově) - zhruba ve dvou třetinách naproti hrobu s vrtulí; ke hřbitovu se odbočuje z hlavní cesty od Hradiště vlevo před náměstím...
. . .
30. července by se Lenka Galdová dožila 33 let...








. . .

[ PŘIŠEL MŮJ ČAS


Hlídáme spolu keř nepodobný žádnému.
Přišla první zima a on ke zděšení opadal.
Právě znovu odjels na několik dní a on se pomalu rozpučel.
Vždycky mi tvrdívals, žes králův syn a to větší čest sdílet s tebou keř.
Dnes u něj zase ležím sama a čekám na tebe v hnědé suknici a černé haleně.
Až teď, když cítím jen své chladné dlaně a ožívající zeleň, tuším ve svém hábití ztracenou královskou dceru, po níž léta pátrám.
A tebe si ještě řádně prohlédnu, můj milý princi?
Bez hedvábí a těžkých šperků.

[ Z rukopisů L. G.

- - -

<< hlavní­ strana