úterý, prosince 18, 2007

ten years before

- - -
Pomalu přestávám vědět, co dělám. Příhodička, která se mi stala zhruba před třemi minutami:
Sedím u stolu a čtu si W. Dostávám hlad. Odcházím do koupelny, dívám se do zrcadla, pouštím vodu a myslím na to, jak si uvařím párek. Po několika vteřinách pohledu na svůj obličej zjišťuju, že močím...
V poslední době hodně chlastám. Dnes ale nic, ani kapinku. Asi bych to už nevydržel, fyzicky. V pondělí, ve středu a ve čtvrtek jsem končil za svítání. Mezi tím jeden den abstinence. Včera dvě piva, minerálka. Dnes nic. Zítra taky nic. Nemůžu. Ve čtvrtek odpoledne strašné křeče v nohou. Pokusy o spánek. Vzbudil jsem se a zjistil, že cítím jenom levou nohu. Zvedl jsem peřinu, jestli tam jsou obě. Naštěstí tam byly. Prostě jsem to přepískl. Od minulé středy jsem v prdeli. Nějak se mi zase zachytila VZPOMÍNKA. Téměř nic jsem nejedl. Už je to lepší. Jinak je to ale celkem otřesné. Na poslední akci mi VR upálila vousy. Musel jsem se oholit. Chtěl jsem ještě jít zítra na brigádu, ale dnes jsem se tam ptal a asi z toho nic nebude. Půjčil jsem si dalších dvěstě korun. Odpoledne mi u PSz vyklouzlo z úst podivuhodné slovo: "úřez". Myslel jsem totiž najednou na slovo "úlet" a "nářez" a vlastně jsem je při vyslovení spojil. S tou minulostí budu muset něco udělat, nebo se z toho zblázním. Myslím, že k tomu nemám daleko...

[ 19. 12. 97, 21:45
- - -
.

Štítky:

<< hlavní­ strana