pondělí, listopadu 20, 2006

dokážu?

- - -
Zdál se mi sen, že jsem nastoupil jako učitel na základní školu, kterou jsem před lety navštěvoval...
V této souvislosti mě ve vlaku cestou do práce napadlo, zda si vůbec ještě dokážu vybavit všechny své tehdejší spolužáky. Tady jsou:
Petr Bielesch... Karel Krenželok... Aleš Bubík... Martin Heczko... René Jurczok... Miroslav Marek... Petr Mlčoch... Tomáš Rucki... Petr Vrobel... Michal Krzemien... David Kaznica... Natálie Wiszczorová... Monika Kiszová... Jana Proboszová... Květa Kyjonková... Monika Tyrlíková... Alena Sztefková... Jana Kohutová... Kateřina Janošková... Sylvie Kulendíková... Kateřina Sporyszová... Beata ???...
Po necelých dvaceti letech celkem 22 zjevení. Ve třídě nás ale přece bylo více!
Kdo jsou ti zbylí?
Proč a kam zmizeli?
. . .
Zjevení 23: Jan Borek...
Za trojotazník u Beaty dosazeno Burkertová...
(9:11)
. . .
Zjevení 24: Gabriela Turoňová...
(12:23)
. . .
Zjevení 25: Martin Buba...
(15:55)
. . .
Zpaměti z paměti naprosto nezjeven (a nalezen až v podpisové žákovské knížce z 8. třídy) zůstal Bohdan Stonawski... U tohoto spolužáka jsem přitom býval ke konci ZŠ na návštěvě snad nejčastěji!
(19:59)
- - -

<< hlavní­ strana