pátek, listopadu 24, 2006

přeci jen stasiuk

- - -
Stasiukova kniha včera naprostou náhodou objevena ve výprodeji: za 29 korun! Neuvěřitelné... A to už je prý všechen náklad pryč a v Prostoru mají poslední tři výtisky, jak jsem se před měsícem, když jsem ji marně sháněl, dozvěděl v knihkupectvích.
. . .
Odpoledne jsem ji pak u Bubly koupil za regulérní cenu ještě jednou... Před měsícem jsem si ji tam totiž zarezervoval a když jsem tam dnes vstoupil, hned na mě radostně mával se slovy, že sehnal snad úplně poslední výtisk! Poděkoval jsem a při placení mu pak řekl, ať už ji nikdy nikomu neobjednává, protože za rohem ji mají za desetinovou cenu. Tiše zaklel a se slovy "dneska se už nedá věřit fakt nikomu" mi dal padesátikorunovou slevu. K Františku z kaštanu a Anežce ze slunečnic Radka Malého (Meander) - kvůli této knize jsem do obchodu přišel, jsem nakonec koupil ještě novou sbírku Marie Štastné Akty (Protis)...
- - -

<< hlavní­ strana